Garancia és szerviz
- Ellenőrizze, hogy készüléke tápellátása megfelelő (fokozott figyelemmel a hálózati tápkábel csatlakoztatására).
- Amennyiben a készülék kétszeri bekapcsolásra sem reagál, a továbbiakban ne kisérletezzen.
- Készítse elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat:
- a vásárlást igazoló számlát vagy annak fénymásolatát
- a termék gyártói vagy forgalmazói garanciajegyét
A vásárolt termékével kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez.
- Kérjük, a juttassa el a készüléket az adot gyártó márkaszervizébe. Érdemes tájékozódni a szakszervizben az adott termék garanciális feltételeiről, mert ezen szolgáltatás sok esetben magában foglalja a termék márkaszervizbe való eljuttatását is. Az általunk forgalmazott márkák szervizeinek listáját hamarosan megtalálja honlapunkon.
- A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi, amennyiben a hibás terméket szaküzleteink egyikében vagy szervizünkben adta le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a cégnél érdeklődjön, ahol leadta a készüléket javításra!
- Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállal. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.
- Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheti. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
- A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
- A jótállás érvényét veszíti: Amennyiben Ön azt tapasztalja, hogy a nálunk vásárolt terméke üzembiztonsága megkérdőjelezhetővé vált, a következőket javasoljuk:
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás következtében
- A meghibásodott terméket természetesen átvevőpontunkon is leadhatja. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat.
- A javítás időtartama:
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel Ön hozzájuthat a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.