GYIK | Kapcsolat Belépés Regisztráció
Kezdőlap
Termékcsoportok

HÍREK



További hírek →

Mi az a Pick Pack Pont?




K
attintásra megmondom.

Megújult webshopunk!


Az átállás során elkövetett
hibákért előre elnézést kérünk.
Kérjük segítse munkánkat
a felfedezett hibák jelzésével,
és kritikájukat is várjuk az
irodaszer@lukinserv.hu e-mailra.


Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Garancia és szerviz

 Amennyiben Ön azt tapasztalja, hogy a nálunk vásárolt terméke üzembiztonsága megkérdőjelezhetővé vált, a következőket javasoljuk:

 - Ellenőrizze, hogy készüléke tápellátása megfelelő (fokozott figyelemmel a hálózati tápkábel csatlakoztatására).
 - Amennyiben a készülék kétszeri bekapcsolásra sem reagál, a továbbiakban ne kisérletezzen.
 - Készítse elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat:
        - a vásárlást igazoló számlát vagy annak fénymásolatát
        - a termék gyártói vagy forgalmazói garanciajegyét

A vásárolt termékével kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez.

 - Kérjük, a juttassa el a készüléket az adot gyártó márkaszervizébe. Érdemes tájékozódni a szakszervizben az adott termék garanciális feltételeiről, mert ezen szolgáltatás sok esetben magában foglalja a termék márkaszervizbe való eljuttatását is. Az általunk forgalmazott márkák szervizeinek listáját hamarosan megtalálja honlapunkon.
 - A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi, amennyiben a hibás terméket szaküzleteink egyikében vagy szervizünkben adta le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a cégnél érdeklődjön, ahol leadta a készüléket javításra!
 -
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállal. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.
 - Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheti. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
 - A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

 - A jótállás érvényét veszíti:

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • A márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás következtében
 - A vásárolt termékével kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez.
 - A meghibásodott terméket természetesen átvevőpontunkon is leadhatja. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat.
 - A javítás időtartama:
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel Ön hozzájuthat a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.


 
Vásárlói információk
Adatvédelmi nyilatkozatImpresszumForgalmazott márkák
lukinserv.hu © 2013-2017, Minden jog fenntartva.